2011. május 28., szombat

Sze'etem

Zabpehely szótára követhetetlenül dagad. Olyan szavakat mond ki minden erőlködés nélkül, hogy csak kapkodjuk a fejünket Apacukával. Már 2 hónapja mondja, hogy szeret ('szeet') és odabújik a maga módján. De nem gyakran. Jól kiérdemelt pillanatok ezek, amiket meg kell becsülni :) Pár napja azonban keresztbe teszi a kezét a mellkasa előtt, mintha éppen jó szorosan megölelne valakit (kb úgy mint az X-faktorban :), és felsorolás szerűen közli: 'Apát szeetem, Mamát szeetem, Papa szeetem, Anát szeetem, Zsu szeetem'. Ha útjába akad egy számára kedvesvalami, vagy plüssvalaki, akkor is megjegyzi, hogy mennyire szereti az illetőt :)  BoldogságOk


6 megjegyzés:

  1. De aranyos.:D
    Roli is régóta mondja, hogy "anya cere", amikor odarohan hozzám, átölel szorosan. Nála ez a puszi, mert puszit nagyon ritkán kapok. Tényleg szép pillanatok, rögtön elfeledem minden rosszaságát ilyenkor.

    VálaszTörlés
  2. Neked pedig dagad a mellkasod! :) és visszatartod a könnyeidet meghatódottságodban! :)

    VálaszTörlés
  3. Bobó ugyanígy csinálja a mai napig, csak ő a fejét is oldalra fordítja szégyenlősen, mennyire cukik már!!!!

    VálaszTörlés
  4. Ez a legjobb érzés a világon. :) Ákos még nem mondja, de már mutatja, és annyira jóóóóóóóóó. :) Attila viszont gyakran mondja, igaz, ő akkor is, ha valamit nagyon szeretne elérni nálam. Ő már kis cseles. :D

    VálaszTörlés
  5. Jajj, és ha szeretnél részt venni a játékomban, akkor dobj egy e-mailt vagy egy megjegyzést a poszt alá.
    Köszi! :)

    VálaszTörlés
  6. Igen, a legjobb a világon :)))

    VálaszTörlés