2011. május 19., csütörtök

BeszélŐ

Wordle: HanguciPár napja nagyon megeredt a nyelve a kisasszonynak :). Azóta az időm felét nevetéssel töltöm, annyira cuki ahogy beszél. A leggyakrabban elhangzó felkiáltás a 'segítség', kb percenként használja, ha bármiben szüksége van rám. Először azt hittem valami baj történt azért kiabálja, de aztán később kiderült, ez az általános felhívás az "Anya gyere ide, és csinálj valamit!" helyett :))
Bármilyen szó is hagyja el a száját, azt addig ismétli, amíg nem helyeselek, hogy " igen, ez sárga" vagy "igen, ott a bácsi", mintha minden kijelentése eget rengető lenne számára, és feltétlen megerősítésre vár :) Rettentő büszke magára, és boldogan zsebeli be az elismerő pillantásokat.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon édes lehet, és ismerős, mert Evi is folyton megerősítést kér, csak ő a segíts helyett ajázik :) A hollandiai beszámolód pedig élvezet volt olvasni, mert imádom a kedves hollandusokat, a függöny nélküli ablakokat és a patat-ot...minden mennyiségben! :)))

    VálaszTörlés
  2. JAj, én is imádom ezt az iőszakot. Gergőnek is be nem áll a szája, és szintén le kell okézni:) Nagyon aranyos.

    Ééés: Edina indított egy jó szó játékot, ami nekem nagyon tetszik, úgyhogy szeretnék neked egy jó szót adni:)
    http://edinagyongye.blogspot.com/2011/05/egy-jo-szo-jatek-nalam.html

    VálaszTörlés
  3. Úgy irigyellek titeket, hogy már így beszélnek a gyerkőcök. Ákos még mindig nem akar. Tudom, hogy majd megered neki is a nyelve. De most már jó lenne, ha elkezdené. :D

    És azért jöttem én is, hogy hozzak egy jó szót a játékomba. :)

    VálaszTörlés