2011. szeptember 27., kedd

DacOk

Még jó hogy közeledik a második szülinapja, legalább van mivel magyaráznom a hisztizést :) Hullámokban tör rá, pár napig kibírhatatlanul dacos, aztán megint visszaváltozik cuki Zabpehellyé. Mindent egyedül akar csinálni, ha nem sikerül, toporzékol tehetetlenül, aztán kevésbé tehetetlenül: mert elkezd csapkodni, földre feküdni, üvölteni. Mindent  mosthirtelenderögtön akar, vagy nem akar. A lényeg, hogy ellenkezzen...nagyon kis okos. Hát nemhiába anyjalánya, feküdtem már én is hasonjárdán babagáztűzhelyt követelve :) csak nekem még több eszem volt, és közönség előtt csináltam, hátha bejön és bejött, azóta is őrzöm a szülői házban a szekrényem mélyén a zsákmányt :P
5letek

3 megjegyzés:

  1. Dettó...:D Durva, fárasztó, kezelhetetlen helyzet. Majd kinövik. Remélem:)) Kitartás!!

    VálaszTörlés
  2. Hát ez jó:D Úgy látszik, egyszerre csöppentünk ebbe a helyzetbe:D Gergő, Hanga és Hanna is elkezdte a dackorszakot. Nem vagyok kárörvendő, csajok, de megnyugodtam, hogy nem csak az én lányom szeret földre feküdni, és üvölteni. Majd csak kinövik:D

    VálaszTörlés