2011. január 30., vasárnap

Búcsú

Hetek óta mondogatom Apacukának, hogy le kéne már szedni a karácsonyfát. De sehogy nem bírtam rászánni magam. Annyira odavan érte ez a kis Maszat... Minden reggel lelkesen  üdvözölte: "ka"! Simogatta az alsó ágakat, este csodálkozott a pici fényeken. Tegnap végre rászántam magam, de ma reggel azonnal visszacsináltam volna mindent, amikor megláttam a csalódott pofiját. "Hazavitték az angyalkák, majd jövőre is elhozzák", vigasztaltam. Alig hallhatóan suttogta: "ka" és percekig bánatosan leste az ágyból a karácsonyfa hűlt helyét...

6 megjegyzés:

  1. Ha egy könyvben szóba kerül, Bobó is csalódottan mutogat a hűlt helyére.. :(( Igaz, nálunk két hétig állt csak :((( HOgy bírta nálatok ilyen sokáig??

    VálaszTörlés
  2. Nem hullottak a tűlevelei :) csak szépen megszáradt, de tényleg sajnáltam kidobni :( Jegenyefenyőnk volt, az sokáig bírja a gyűrődést :)

    VálaszTörlés
  3. A nagyárpádi jegenyefenyő még áll, pedig én is most hétvégén felajánlottam, hogy leszedem. De megkaptam, hogy még neeee, mert Lisa úgy szereti

    VálaszTörlés
  4. Evi pont ugyanígy hívta a fát :) Mi együtt szedtük le, és annyira lekötötte a szaloncukrok lehúzogatása, hogy szinte fel sem tűnt neki, hogy velük együtt az egész fa eltűnt :)

    VálaszTörlés
  5. (:O)= Jó, hogy nem szedted le, olyan szép volt a Tiétek is :))

    Zsófi,ha együtt szedtük volna le, sok üveggömb bánta volna, azt hiszem :)

    VálaszTörlés
  6. jaj szegényke...

    Friida a kiskarácsonyt kezdi énekelni (a maga módján) minden fenyőfának amire rámutatunk "nézd, milyen nagy fenyő!". Pár nap volt, de a karácsony-faktor érezhető azóta.

    VálaszTörlés