2011. február 22., kedd

Rajzol

Hetek óta barátkozik a rajzolással. A fejlődés olyan gyorsan söpör végig, hogy alig tudjuk követni. Először megrágta a ceruzákat, aztán pakolta őket, aztán rohangált velük, majd minket rajzoltatott. Egy hete egyedül is elrajzolgatott pár percig. Ma pedig már fél órán keresztül megszállottan alkotott a mágnestáblájára, és amikor néha megkérdeztük: elárulta, hogy mi van a képen  kár hogy nem értem mit mond :) ötletek?
Végül hatalmas hisztizés árán sikerült nem magunkkal vinni a táblát a fürdőkádba...


4 megjegyzés:

  1. Új szőőőőnyeg! :-)=
    Szerintem az mondja: Nem látod?
    (szénakazal?)

    VálaszTörlés
  2. Igen, virágosméhecskés Hngaszőnyeg :) Jöhetne már a Boti is játszani rajta!!!

    VálaszTörlés
  3. Jaj, ez nagyon cukiii, mennyire határozott választ ad :))) (kár, hogy nekem sincs ötletem, mit mondhat :)
    A mágnestábla is szuper, nem is láttam még ilyet...

    VálaszTörlés
  4. De jól elvan vele.:) Mi is most készülünk venni ilyen táblát. Nálunk a nagy rendőrautó szeretne esténként fürödni, aztán meg viszi az ágyba, mint a lányok a babájukat. Én elveszem tőle, de reggelre valahogy mindig mellé kerül rejtélyes módon.:)

    VálaszTörlés