2011. június 23., csütörtök

Beszámolok

Mostanában úgy érzem, kezd az oldal fotóbloggá alakulni... Nem sok időm marad jegyzetelgetni, így inkább futtában felteszek néhány képet Zabpehelyről, hogy mégiscsak dokumentáljam: élünk :) Pedig nagyon élünk, annyi minden történik nap mint nap, lehetetlen követni:

Hétvégén magához ragadta az irányítást, illetve az evőkanalat, és nem kis takarítani valót maga után hagyva, egyedül fogyasztotta el az ebédjét :) persze soha jobbkor, paradicsomos spagetti volt még a pelenkában is 

Észrevette, hogy a tükörben saját magát látja. Eddig csak azt hajtogatta hogy 'baba', de most már közli hogy, 'Hanga -(kis hatásszünet)- szeretem' Azóta bárhol megismeri magát: pocsolyában, monitoron, icipici könyvtükrökön.

Tegnap levettem a pelust, és a kertben pancsolt a medencében. Kivittem a bilit is, amire eddig soha nem ült rá, gondoltam hátha hasznos lehet. Mikor kiszállt a vízből, ráült, és közölte hogy pisil, és tényleg :) Ma reggel már úgy nyitott az öltözködésnél, hogy 'pe'us nem kell, bugyit' :) Gondoltam azért nem kockázatom meg a ház összepisilését, de azért jó nyomon vagyunk :)

A nappali alvás elég kiszámíthatatlan, ha reggel fél órával tovább alszik a megszokottnál, akkor már nem akar délután aludni... Este persze meg van az eredmény, hatalmas üvöltéssel egybekötött fürdés 1 percben :(

Kedvenc ételei éppen a : 'kacsala'-kalács és a 'firsli'-virsli, Abonett pedig bármikor, bármilyen mennyiségben jöhet.

Elkezdett motorozni. Na még nem azzal a nagy hévvel, amivel majd a szívbajt fogja rám hozni a meredek lejtőkön, csak szép komótosan...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése